Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа 145-146, тема за общи приказки

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Някой може ли да сложи линк за схемата на бушоните на 1.3 боксер-че 95 г.Проблема е , че като натисна запалката не излиза и не загрява и идеята ми е направо да сменя бушона.А и тя на отделен бушон ли е и ли е вързана с нещо друго?
    Alfa Romeo 145 1.3 boxer 90hp 95г. - ex
    Alfa Romeo 147 1.9 m-jet 150 hp 05г. - еx

    Comment


    • Заповядай
      Attached Files
      166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
      ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

      Comment


      • Ооооо , мерси за бързият отговор
        Alfa Romeo 145 1.3 boxer 90hp 95г. - ex
        Alfa Romeo 147 1.9 m-jet 150 hp 05г. - еx

        Comment


        • Оказа се самата запалка...ще се сменя с нова.И пак мерси за схемата.
          Alfa Romeo 145 1.3 boxer 90hp 95г. - ex
          Alfa Romeo 147 1.9 m-jet 150 hp 05г. - еx

          Comment


          • А оправя ли се "незадържащо" гнездо на запалката. Пробвах с друга и пак същото. Иначе като си я държа, загрява.
            Алфа Ромео 146 1.6TS 1999
            Mazda 6 2.3 2005
            sigpic

            Comment


            • Първоначално публикувано от DerMeister Покажи съобщение
              А оправя ли се "незадържащо" гнездо на запалката. Пробвах с друга и пак същото. Иначе като си я държа, загрява.
              Свали пепелника и натисни 2-те пластини (навътре), които са част от металния цилиндър, с времето са изгубили еластичност и не издържат на лекия натиск на самата запалка. После самата тя нагрята, използва по-голяма сила и преодолява държачите или пластините са биметални.
              Click image for larger version

Name:	ПЕПЕЛНИК.jpg
Views:	1
Size:	32.7 Килобайта
ID:	2298231
              Last edited by Pastora; d.m.y г., 20:21.
              Arena Coast Customs

              Comment


              • Първоначално публикувано от Pastora Покажи съобщение
                Свали пепелника и натисни 2-те пластини (навътре), които са част от металния цилиндър, с времето са изгубили еластичност и не издържат на лекия натиск на самата запалка. После самата тя нагрята, използва по-голяма сила и преодолява държачите или пластините са биметални.
                [ATTACH]66977[/ATTACH]
                И на мен не ми работи запалката и търсих и видях, че тук сте постнали. Pastora мерси отново за полезното инфо
                sigpicALFA ROMEO 145 1.9 трактор '99

                Comment


                • Някой може ли да ми даде минималните размери на гърбиците за разпределителни валове на QV, че явно съм недовиждащ и не намерих ?
                  Arena Coast Customs

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от Pastora Покажи съобщение
                    Някой може ли да ми даде минималните размери на гърбиците за разпределителни валове на QV, че явно съм недовиждащ и не намерих ?
                    Пардон, намерих го.

                    Click image for larger version

Name:	CAMSHAFT 2.0 TS.jpg
Views:	1
Size:	77.3 Килобайта
ID:	2298240
                    Arena Coast Customs

                    Comment


                    • не

                      Първоначално публикувано от Abar7h Покажи съобщение
                      Един такъв въпрос - има ли разлика във всмукателните пътища и колектора при 1.6TS и 2.0TS, или само дросела се различава?
                      Всмукателните пътища от филтъра до главата при 1,6 и 2,0 ТС 16V нямат разлика - За металните колектори говоря. Проверявах го, когато сменях моторите от 1,6 на 2,0. Дросела е еднакъв за двете. При изпускателните тръби октопода е еднакъв, но след това май е различно. Надявам се че съм бил полезен![COLOR="Silver"]

                      ---------- Post added at 13:03 ---------- Previous post was at 13:03 ----------
                      sigpic
                      Alfa 146 1.6 TS ---> 2.0 TS Remapped by Oem
                      FIAT TIPO 1.6 DOHC

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от Majed_146 Покажи съобщение
                        Всмукателните пътища от филтъра до главата при 1,6 и 2,0 ТС 16V нямат разлика - За металните колектори говоря. Проверявах го, когато сменях моторите от 1,6 на 2,0. Дросела е еднакъв за двете. При изпускателните тръби октопода е еднакъв, но след това май е различно. Надявам се че съм бил полезен![COLOR="Silver"]

                        ---------- Post added at 13:03 ---------- Previous post was at 13:03 ----------
                        Златен си, благодаря!
                        Alfa Romeo 146 1.6TS '97 - ex
                        Fiat Grande Punto 1.4 Dynamic - ex
                        BMW 328i

                        Comment


                        • Колеги, на някой случвало ли му се е да сменява датчика за температурата на термостата? Аз реших да сменя моя днеска, откачам буксата, тръгвам да развивам... Грам не мърда пущиния! Oт напъване чак взе да му се яде главата... Някакъв пиниз ли има?
                          Alfa Romeo 145 1.4 16V TwinSpark 103hp [1998]
                          Peugeot 206 1.4 74hp [2001]
                          Renault Megane 2 1.5 dCi 100hp [2005]

                          Comment


                          • Опитай да го разхлабиш когато колата е загряла. И щом е почнало да яде главата, внимателно. От някакъв мек метал е (мисля месинг) и ако не е плътен ключа става лошо. Най-добре е да пробваш с раздвижен (френски) ключ.
                            166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                            ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                            Comment


                            • Да, май е от месинг. Иначе и аз се чудех дали да не пробвам при загряла кола, ама тогава няма ли да почне да хвърчи масло или то си минава на отделно място? Иначе с френски пробвах ама не мърда... Чудя се дали да не взема да го пръсна леко с WD-40...
                              Alfa Romeo 145 1.4 16V TwinSpark 103hp [1998]
                              Peugeot 206 1.4 74hp [2001]
                              Renault Megane 2 1.5 dCi 100hp [2005]

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от Nyte Покажи съобщение
                                Да, май е от месинг. Иначе и аз се чудех дали да не пробвам при загряла кола, ама тогава няма ли да почне да хвърчи масло или то си минава на отделно място? Иначе с френски пробвах ама не мърда... Чудя се дали да не взема да го пръсна леко с WD-40...
                                Ако е на термостата, може да ти потече антифриз и то горещ, отвори капачката на казанчето, ако правиш манипулацията на топло. Не би трябвало на студено да заяжда, просто го развиваш с неподходящ инструмент - намери си хубави компактни ВиК гарги и пробвай с тях, че имат рамо за натиск или глух ключ. Лично при мен не беше проблем преди месец, когато го сменях, а с ВД 40 нищо няма да направиш, дифтунга е алуминиев и под напрежение.
                                Arena Coast Customs

                                Comment

                                Working...
                                X